Gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maud Willems - WaarBenJij.nu Gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maud Willems - WaarBenJij.nu

Gelukkig nieuwjaar!

Door: maaauddd

Blijf op de hoogte en volg Maud

01 Januari 2012 | Aruba, Oranjestad

Hallo lieve mensen,

Ten eerste wil ik jullie een gelukkig nieuwjaar wensen, een gezond, liefdevol en happy 2012!
Ik heb het leukste nieuwjaar van mijn leven gehad, echt geweldig!
Zo mooi om mee te maken, vuurwerk containers staan op het strand, naast de weg! Allemaal vet goedkoop, illegaal en mega!

Deze week stage gelopen, mijn stagebegeleidster was vrij dus heb veel voor school gedaan. Moet deze week nog even doorbikkelen!
Vrijdagmiddag om 12 uur hadden we een nieuwjaarsborrel! Erg gezellig, er kwam een bandje super leuk! Echt een typisch arubaans bandje, die hadden een lijstje met de namen van alle medewerkers! Ze waren met 7 man, kleine kinderen met instrumenten. In het refein kwam steeds dezelfde zin met een naam van de medewerker, je hebt dan gezegend voor 2012! Je moest dan naar voren komen als je naam genoemd werd en dan kon je geld geven, erg leuk! 's middags hadden we lekker vrij en ben ik met Irene naar Nikki Beach geweest, het was alleen niet zo'n mooi weer! Daarna zijn we gaan fitnissen, bij Tropicana! Is een hotel, daar zijn we gewoon naar binnen gelopen, absurd dat dat kan! Daarna hebben we Ann-Rhien en Agnes uitgezwaaid en daarna wraps gekookt! 's avonds was er bij Ling & Sons een super mooooooooooooooooooooooooooie vuurwerkshow! Echt zo vet, allemaal aftellen en de bom barste los! 20 minuten gewoon zo mooi, allemaal vette effecten, met hartjes! Adel muziek op de achtergrond, zo gaaf! Kon wel janken haha! Daarna nog even uitgeweest in een nieuwe discotheek!
Zaterdagmidddag hebben we even een 5,5 miljoen klapper gekeken op de boulevard. Zo vet, geen beveiliging niks! Iederen kon zo kapot geknald worden, leken net rellen in Aghanistan, pang pang pang!
Super gaaf, daarna nog meer plekken bekeken.
Daarna lekker naar het strand en stampot gegeten bij 080! Super lekker, boerenkool heeeerlijk!
's Avonds waren we bij de Watertank vuurwerk gaan kijken, super gaaf! Het uitzicht was bruut, over heel aruba en dan zie je het vuurwerk in de lucht gaan, nog nooit zoiets moois gezien! Miami was er niks bij haha, wij met de Perle groep hadden ook wat vuurwerk maar dat was er niks bij haha!
Daarna lekker op de lappen geweest bij Gusto en de nodige shotjes achterover getikt! Waren rond half 6 thuis en vanmorgen om 11 uur weer paraat voor de nieuwjaarsduik! Super gaaf, kregen allemaal een unox muts en erwtensoep, heeeeeeerlijk! Duik je daar dan de zee in met 35 graden, met je unox muts in Aruba. Wie wil dat niet? Daarna nieuwjaarsborrel bij Pam-Pam en lekker naar het strand gweest.

Dus zoals jullie lezen was het echt een topweekend en het aftellen naar huis is nu ook begonnen!
Over een maandje weer gezellig met mijn vriendinnetjes en gezellig thuis met mijn lieve familie. Daar verlang ik steeds meer naar, lekker om 6 uur met z'n 4e aan tafel de dag bespreken!

Nog een maandje,
Een collega van Eduard komt 8 januari naar Aruba, dus die zal ik ook wel even meeten! 18 januari komt Wieneke, daar heb ik heel veel zin in!

Hopelijk hebben jullie ook een voorspoedig nieuwjaar gehad!

PS: de foto's komen nog, iedereen is vandaag zo brak dat ze de foto's van het weekend nog niet bekend willen maken, haha!

Tot over een maandje!
Liefs

• 01 Januari 2012 - 22:33

Mia:

Ha Maud
    Allereerst een gelukkig nieuwjaar.
    Wat heb je het weer gezellig gehad.
    Als je over een maand terug bent zul je wel af moeten kicken.
    De eerste tijd zul je wel veel te vertellen hebben als je met z''n viertjes aan tafel zit.

Je hebt er weer een leuk verhaal van gemaakt!!!! Groetjes

• 02 Januari 2012 - 07:32

Judje:

He Maud, gelukkig nieuwjaar!! Dat al je wensen en verlangens uit mogen komen!!!!!!!
    Goed om te lezen dat je zo genoten hebt!! Sjors vond het kindervuurwerk fantastisch rond 20.00 uur en heeft snachts niets mee gekregen........
    We gaan je binnen kort zien, maar geniet nog maar eerst eventjes!!
    kuskus Judje, gr. van Wilco en een knuffel van Sjors

• 02 Januari 2012 - 08:33

Ingrid:

Hey Maud,

Jij ook een heeeeeeeeeel gelukkig nieuwjaar! Wat jij allemaal meemaakt, dat is toch echt te gek!

En.. nog bedankt voor je leuke kaart! Dat was echt een leuke verrassing!

Hier hebben velen gisteren ook een nieuwjaarsduik genomen, maar ik denk dat ie voor jou toch een stuk relaxter was!!
    Hopelijk ben je weer helemaal opgeknapt. Nog een paar weekjes en dan ben je alweer thuis.....
    Geniet nog van deze laatste weken en neem dan wat zon mee hier naartoe want hier word je niet echt vrolijk van het weer. Alleen maar regen en regen en regen.....

Maar wij hebben deze week nog lekker vakantie, dus daar genieten we nog even van.

Liefs,
    Henk, Ingrid, Vicky, Shirley & Quinn

• 02 Januari 2012 - 10:16

Jacqueline:

Ha,
    ik denk dat je de nieuwjaarsduik in de toekomst niet meer wil missen en voortaan hier ook mee gaat doen en dan terugdenken aan deze bijzondere nieuwjaarswisseling!!!?
    Wij zijn ons vuurwerk met nieuwjaar vergeten...sterreflitsers
    Geniet nog van de laatste weken.
    Groetjes Jos, Jacqueline en Nica

• 02 Januari 2012 - 13:46

Moniek & Max:

Haaa die Maud!

Gelukkig nieuwjaar!!!
    Zo te lezen was oud & nieuw in Aruba super! Geniet er nog van de laatste weekjes, want voordat je het weet is het voorbij! Ook veel plezier met Wieneke en succes nog met je stage!

Liefs Moniek en Max

• 02 Januari 2012 - 17:50

Miriam En John:

Ha die Maud,

een heel gelukkig nieuwjaar wensen we jou.
    maar ik vrees een beetje dat jij je portie lol voor 2012 al op hebt als je weer in Ostrum aankomt.
    snap niet dat niet alle Antillianen in de Bijlmer willen wonen als op Aruba alle vet en cool en ook nog gaaf is?
    Op de Muzeseweg is alles kits, al was gister een wel errug brakke dag.
    geniet ervan nu het nog kan.
    van je oom en tante.

• 03 Januari 2012 - 12:44

Wieneke:

Mauddieee... oooh wat schandalig dat ik eigenlijk nu pas al je verhalen heb gelezen haha.. Maar ik geniet er nog steeds van ;).. En al heeelemaal met het idee dat ik over 2 weken daar ook zit :D!

Lekker chillen op Aruba! Heerlijk! We gaan er nog ff een top tijd van maken en dan mag je alweer bijna naar huisje ;)

Lieve Maudje... Tot over 2 weekjes :D!
    Kuskuss!!