Kerstmis - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maud Willems - WaarBenJij.nu Kerstmis - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maud Willems - WaarBenJij.nu

Kerstmis

Door: maaauddd

Blijf op de hoogte en volg Maud

26 December 2011 | Aruba, Oranjestad

Hallo lieve mensen!

Allereest hoop ik dat jullie allemaal een vrolijk kerstfeest hebben gehad. Ik in ieder geval, het was heel gaaf om kerst in Aruba mee te maken. Wat een leven met kerst hier, heerlijk!
Ik had helemaal geen kerstgevoel, het was zo onwerkelijk! Ik heb dit weekend echt een vakantiegevoel gehad! Super!
Vrijdagmiddag had ik vrij, gingen we kerstboodschappen doen! Topdrukte natuurlijk in de winkels hier! De champagne en hapjes waren ingeslagen, dus we konden naar het strand toe! Daarna hebben we een meisje van Perle uitgezwaaid, er zijn 10 mensen deze week naar huis gegaan. Heel erg jammer, maar er komen langzaam aan weer nieuwe Perle bewoners. Ik ben afgelopen week dus 2 keer naar het vliegeveld geweest, om mensen uit te zwaaien! Heel erg bijzonder, dan word je door 15 man uitgezwaaid haha!
Vrijdagavond zijn we naar een kerk geweest in San Nicolaas, die was helemaal verlicht, zie foto's!
Wel gaaf, toen had ik een beetje een kerstgevoel haha! Daarna ben ik vroeg gaan slapen, want ik was afgelopen week best wel ziek! Ik had heel erg veel hoofdpijn, rugpijn en buikpijn. Mijn kop sprong uit elkaar door de stekende koppijn! Dit waren kwaaltjes van de Dengue mug, die is heel gevaarlijk! Ik heb woensdag dus bloed geprikt, morgen krijg ik de uitslag! Voel me nu gelukkig weer een stuk beter, dus ga ervan uit dat het gewoon een beetje griep was. Ik kan jullie wel een ding vertellen, ziek zijn in Aruba is echt verschrikkelijk. Ik wilde zo graag even naar mama toe, even mijn kwaaltjes vertellen en onder een warme deken liggen! Gelukkig is het nu helemaal over en wil ik nog lang niet naar huis!

Zaterdag morgen ben ik gezellig met Irene gaan beach tennissen, erg leuke sport, lekker op het strand! Daarna voor de laatste maand mijn auto gaan betalen en mijn kerstcadeau gekocht, mooie hakschoenen, halve winterlaarsjes! Daarna even op het strand gelegen, niet in de zon want had weer een beetje hoofdpijn! ;s avonds hadden we gourmetten met gala in Perle. Super gezellig, met z'n 25e gourmetten in gala kleren daarna lekker karoake muziek gedraaid en daarna nog naar South Beach geweest, erg gezellig!
Gisteren weer lekker even op het strand gelegen en 's avonds uit gaan eten, heerlijk was het! Daarna Moemba, 080, weer een topfeest!

Vanmorgen lekker mijn kamer opgeruimd, daarna lekker geskyped met het thuisfront en daarna weer op een heel mooi strand geweest, een baai waar niemand lag! Toen nog op Nikki Beach een drankje gedaan, toen kwamen we een jongetje tegen die een emmer dode vissen had op zijn fietsje, hij vroeg of we hem naar een ander strand konden brengen met
z'n broertje! Dus wij met 2 auto's fietsen in de jimmy geladen, hengel en bak vissen achterin! Gewoon omdat het kan in Aruba, geweldig!
Vanavond weer lekker uitgegeten, dus nu is het voorlop afgelopen met uiteten! Ben bijna iedere dag uiteten geweest, vooral de afscheidsfeestjes!

Morgen weer stage, nog 3,5 dag en dan zit de 4e maand erop zitten! Gaat zo snel, morgen mag ik zelfstandig interviews houden met 3 medewerkers van een extern bedrijf. Dus dit is wel een uitdaging! Komende weken moet ik hard aan de slag voor school en dan is het aftellen begonnen!

18 januari komt Wieneke nog en waarschijnlijk dat weekend ervoor nog naar Curacao, dus ik vermaak me nog wel!
Ik heb ook heel veel zin in nieuwjaar, moet heel veel vuurwerk zijn, allemaal illegaal! Er staan overal bij supermarkten en langs de wegen containers met zoveel vuurwerk, palm in de zon! Ongelofelijk hoe het hier in Aruba gaat, zo'n verschil met Nederland!

Ik wens jullie bij deze alvast een voorspoedige jaarwisseling en tot over een dikke maand!

Liefs,
Maud

  • 27 December 2011 - 06:25

    Mam:

    Hoi Hoi Maudje,

    Fijn dat je en leuke kerst heb gehad, lekker die zon ,wij toevallig regen!!!
    Ik kan je vertellen dat ik je o zo graag (toen je ziek was) thuis in je warme nestje had liggen.(met warme kruik)
    Maar gelukkig gaat het weer beter.
    Nou heel veel plezier en fun, met oud en nieuw, maar volgens mij, hoef ik me daar geen zorgen over te maken, dat het niet zal lukken !!!!
    Geniet ervan, en tot over 37 daagjes.
    Heel veel liefs,

    Anouk, Pap en Mam

  • 27 December 2011 - 07:29

    Judje:

    He Chick,

    Ja die ziek zijn dagen zijn dan lastig, ik hoop dat het weer een stuk beter met je gaat!!!!
    Hier was het kerst in de reen, ben dus wel jaloers op het zonnetje bij jullie!!
    geniet ervan chick en we gaan je binnen kort zien!!!
    kuskus Judje en een knuffel van Sjors!!!

  • 27 December 2011 - 10:36

    Jacqueline:

    Ha,
    Leuk je weer gezien te hebben op skype. Wij hebben een leuke avond gehad. Gelukkig gaat het met je gezondheid weer goed. Geniet er nog van en een goede jaarwisseling!! groetjes Nica, Jos en Jacqueline

  • 27 December 2011 - 19:03

    Miriam:

    Ha Maud,

    Leuke foto 's wel apart Kerstmis in de zon, ik kan me voorstellen dat je dan bijna geen kerstgevoel hebt, want kerstmis, dat is sneeuw gluhwein en kou.
    Wij hebben hier flink gegeten met kerst , was gezellig, nu nog die verr.......kilo's .

    Maud hopelijk ben je weer beter, en natuurlijk wensen we jou en iedereen unne goeie roetsj........
    Groetjes Miriam

  • 28 December 2011 - 13:38

    Evelien:

    Hey Maud,

    Kerst in Aruba is zo slecht nog niet, als ik het zo zie. Het lijkt wel of jullie een kerstdiner met het koninklijk huis hadden, zo chique zien jullie er allemaal uit! Helemaal goed!
    En wij hier maar in het grijze, natte en koude weer onder de kerstboom ;-)

    Wel vervelend dat je ziek bent geweest. Had het al via de vader van Henk gehoord. Die was jouw mam tegen gekomen bij de Jan Linders!
    Ja,ja Maud, het roddelcircuit doet goed zijn werk en zo blijven wij goed op de hoogte van wat jij daar allemaal uitspookt. Ha,ha!

    Nu nog Oud op Nieuw in het vooruitzicht. Geniet daar ook maar lekker van! En dan nog ruim een maand en dan ben je er weer! Veel succes met de laatste maand stage maar vooral heel veel plezier de laatste weken op Aruba!

    En voor komende week; een goeie roetsj en alvast een gelukkig nieuwjaar.

    Liefs, x,
    Evelien

  • 29 December 2011 - 22:16

    Mia:

    Hoi Maudje
    Fijn dat je een leuke kerst gehad hebt.
    En weer lekker gegeten zo op de foto te zien en erg gezellig.
    Een heel fijne jaarwisseling voor jou en je vrienden.
    Tot in 2012 .
    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maud

Lieve vriendjes, vriendinnetjes, familie, teamgenoten, collega's en maten ik ga jullie missen!

Actief sinds 24 Aug. 2011
Verslag gelezen: 809
Totaal aantal bezoekers 54082

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 02 Februari 2012

Deloitte Aruba

Landen bezocht: