Back in Aostrum - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maud Willems - WaarBenJij.nu Back in Aostrum - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maud Willems - WaarBenJij.nu

Back in Aostrum

Door: maaauddd

Blijf op de hoogte en volg Maud

07 Februari 2012 | Aruba, Oranjestad

Hallo lieve mensen,

Sow Maudje is weer bevroren terug in Hollandia!
De laatste dagen waren nog super op Aruba, dinsdagavond nog met het groepje wat over was op stap geweest, maar het besef van de laatste stapavond op Aruba is er op dat moment niet. Lisa vroeg het liedje leaving on a jet plane aan en we stonden met 15 man in een kring te huilen dat het avontuur er bijna op zat! Dat was erg bijzonder!
Woensdagmorgen ben ik nog met 6 man quad gaan rijden langs de noordkust, lekker off road crossen! Hahaha, dat was wel iets voor mij!
's middags nog even definitief mijn koffer dicht timmeren en ik kwam precies aan de kilo's, dus dat was mazzel! Ik vloog samen met nog een ander meisje en jongen, dus dat was ideaal! We werden door 11 man uitgezwaaid, erg bijzonder en leuk!
De vlucht was verder ook goed gegaan, kon niet slapen dus het duurde redelijk lang!
Eenmaal op Schiphol aangekomen weet je dat er geen weg meer terug is naar Aruba en verlang je om je vrienden en familie te zien!
De thuiskomst was dan ook erg leuk, ik was Lieke aan het knuffelen en toen kwamen Seray & Janet er ook als verassing aangerend, super lief! haha, spandoekje, balonnen!
Thuis was er ook versierd, maar wat was het koud, het scheelde 50 graden brrrrrr!
Toen ik 's avonds op de bank zat leek het alweer zo normaal, alsof ik nooit weg was geweest haha!
Dit weekend flink gepartyed en nu begint het harde leven weer. Heb veel last van een jetlag, ;s nachts vaak wakker en erg moe! Maarja dat went weer, morgen begint mijn stage voor de volgende 5 maanden weer dus dan kan ik hopelijk weer aan de bak! Ik heb er erg veel zin, behalve het fietsen in de kou naar stage haha!

Dus mijn mooiste 5 maanden zitten erop, ik heb er een bijzondere en geweldige tijd gehad! Vele lieve mensen leren kennen en een cultuurverandering meegemaakt, erg bijzonder! Ik zal deze ervaring dan ook nooit meer vergeten, ik geniet nu alweer na van de foto's!

Dankuwel voor de lieve berichtjes en kaartjes die jullie mij de afgelopen maanden gestuurd hebben, erg bijzonder om zo'n kaartje te ontvangen!

Liefs

  • 07 Februari 2012 - 13:44

    Jacqueline:

    Toch nog maar een laatste reactie op de site: succes met je volgende stage! en veeel plezier met de carnaval! die grusse

  • 29 Februari 2012 - 22:25

    Marit Bakker:

    Hoi Maud, ik ben via google bij jouw blog terecht gekomen. Ben namelijk zelf op zoek naar een stage op Aruba en ben me aan het orienteren op onder andere Deloitte. Ik heb even rondgekeken op jouw website en het ziet er echt ontzettend leuk uit. Zou ik je misschien wat vragen mogen stellen via de mail? Ik hoor graag van je op marit_b01@hotmail.com. Je kunt ook op mijn blog jouw email adres achter laten. Hoop je snel te spreken. Groetjes, Marit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maud

Lieve vriendjes, vriendinnetjes, familie, teamgenoten, collega's en maten ik ga jullie missen!

Actief sinds 24 Aug. 2011
Verslag gelezen: 6079
Totaal aantal bezoekers 53953

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 02 Februari 2012

Deloitte Aruba

Landen bezocht: