Laatste week - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maud Willems - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maud Willems - WaarBenJij.nu

Laatste week

Door: maaauddd

Blijf op de hoogte en volg Maud

23 Januari 2012 | Aruba, Oranjestad

Hallo lieve mensen,

Een van de laatste berichtjes vanuit het one happy island! Wieneke, Niky en Dimphy zijn er super gezellig, woensdagavond heb ik ze opgehaald, zijn we lekker gaan eten en daarna salsa gaan dansen! Donderdagavond heb ik aan mijn verslag gewerkt voor school, hij is eindelijk af! Het was meer werk dan ik had gedacht, er is zo weinig interne informatie dat het moeilijk te beschrijven was, maar het is gelukt! Vandaag ingeleverd bij mijn stagebegeleidster en ze gaat het nog controleren en dan is het definitief voorbij!
Heb echt een topweekend gehad, vrijdag naar het werk lekker gehappyhoured bij Amsterdam Manor, daarna lekker in een warm bad gelegen bij hun resort en lekker gebubbeld! 's avonds zijn we uitgegaan bij Gusto, was erg gzellig! Ik had lekker bij the Mill geslapen bij die meiden, heerlijk bedje! Zaterdagmorgen zijn we naar naar Palm Iland geweest, het is een eiland los van Aruba waar je met een bootje heen gaat, het is all in met eten en sterke drank, dus het was een feest! Helaas is het deze week niet zo'n mooi weer, veel regen helaas!
Ik had nog met Irene, Michelle en leonie gedoken bij Palm Iland, was weer super mooi, mooie vissen, mooi koraal, echt een tropisch gevoel!
's avonds zijn we mee geweest met de party boot, open bar! We lagen middag op de zee stil, je zag heel aruba vanaf zee, super mooie belichting en echt een vakantie gevoel, daarna nog op stap geweest en het was weer een latertje!
Zaterdag wilde we naar Baby Beach rijden, maar het regende heel hard, we hebben wel heel ff op het strand gelegen, daarna hebben we maar de toeristische route gepakt en veel gezien van San Nicolas, 's avonds naar Moemba en 080 geweest en ik lag rond 3 uur in bed, ik heb echt zo weinig slaap gehad dit weekend, moest vanmorgen weer om 8 uur op mijn werk zijn, dus ik ben nu royaal kapot!

Woensdag heb ik vrij, onafhankelijkheidsdag van Aruba, nationale feestdag. Die is dus nog mooi meegenomen, haha! Nu nog 3 dagen stage en dan is het afgelopen! De tijd vliegt, het is een dubbel gevoel om naar huis te gaan, maar hoewel het steeds dichter bij komt krijg ik ook steeds meer zin om iedereen weer te zien! Dat wordt een bijzonder moment op schiphol!

Ik had afgelopen vrijdag een Skype gesprek met mijn leraar in Nederland en mijn stagebegeleidster in Aruba en ze was erg tevreden over mij, dus die studiepunten heb ik in ieder geval binnen!

Nou lieve mensen, ik ga nog even royaal genieten deze week. Morgen hebben we arashi beach night en de rest van de week nog even partyen! Hopelijk kan ik nog een bruin kleurtje kweken en royaal gaan genieten in de zon!

Tot over 1,5 week, dikke kus!
X

  • 24 Januari 2012 - 06:48

    Ingrid:

    Hey meid, geniet nog van deze laatste week! Nog even van die heerlijke zon genieten, want hier zie je 'm niet veel.... Maar hopelijk duurt dat ook niet al te lang meer, dan kun je hier je kleurtje bijhouden!?.... Nog heel veel plezier en succes met de laatste daagjes op je stage.

    Tot gauw!

    Liefs,
    Henk, Ingrid, Vicky, Shirley & Quinn

  • 24 Januari 2012 - 19:52

    Jacqueline:

    Hi,
    Times fly when you have fun (of zoiets)
    Geniet nog van je laatste weekje!
    Groetjes uit Oostrum, Nica, Jos en Jacqueline

  • 24 Januari 2012 - 20:42

    Judje:

    He Chick,

    Het laatste berichte via het internet, de volgende keer ga ik je zien!!!!
    Kan niet wachten om al je verhalen te horen.
    Geniet nog van je laatste dagen en tot snel.
    Gr. Wilco en kiskas Judje en natuurlijk een knuffel van Sjors

  • 25 Januari 2012 - 12:14

    Bart En Judith:

    Hi Maud.
    Geniet nog maar ff, want als je weer terug komt in NL komen we met Boet op bezoek. Kijken of je weer kunt wennen aan het Nederlandse leventje (en but-weer).
    Je hebt weer fantastische foto's op je site gezet! Wauw, wat een vissen....
    Groetjes en geniet nog.
    Ook nog een hele dikke kus van Sarah en Emma.

  • 29 Januari 2012 - 20:32

    Evelien:

    Ha die Maud,

    Geniet nog ff van Aruba! De allerlaatste dagen zijn nu toch echt aangebroken! Geniet nog lekker van het zonnetje (hier is het koud... brrrrr....) en dan zien we je snel weer!

    Groetjes, Henk & Evelien
    Dikke kus van Lisa en Gijs

  • 30 Januari 2012 - 14:34

    Mia:

    Ha Maud
    Geniet nog lekker de laatste 2 dagen hier is het koud en sneeuw.
    Een goede reis terug en tot vrijdag dan kom ik op de koffie en naar je verhalen luisteren.
    Liefs

  • 30 Januari 2012 - 21:08

    Tante Anja:

    ha die Maud

    voor jou zit het er bijna op ook dat is weer spannend om naar huis te komen.
    Moniek is veilig geland en zit al onder de kokosnotenboom het gaat allemaal goed
    He meid tot gauw
    veel lieve groetjes
    anja

  • 31 Januari 2012 - 18:23

    Moniek :

    Haaa die Maud!

    Geniet er nog ff van en alvast een goede reis terug! xxjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maud

Lieve vriendjes, vriendinnetjes, familie, teamgenoten, collega's en maten ik ga jullie missen!

Actief sinds 24 Aug. 2011
Verslag gelezen: 737
Totaal aantal bezoekers 54001

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 02 Februari 2012

Deloitte Aruba

Landen bezocht: