Weekendje Curacao - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maud Willems - WaarBenJij.nu Weekendje Curacao - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Maud Willems - WaarBenJij.nu

Weekendje Curacao

Door: maaauddd

Blijf op de hoogte en volg Maud

17 Januari 2012 | Aruba, Oranjestad

Hallo lieve mensen,

Hier alles goed, weer goed geland op Arubaanse bodem! Heb echt een top weekend gehad, hopi bon!
We gingen vrijdagavond weg, ik ging meteen van stage door!
We zaten in een mega klein vliegtuigje, 33 personen konden erin zitten! Fucking turbulentie echt ik scheet in mijn broek, niet normaal!
We waren binnen 15 minuten weer in Curacao, haha super grappig! Ook kregen we een pakje drinken in het vliegtuig, ook typisch.
Toen waren we daar en zijn we met de taxi naar het hotel gereden, fucking luxe hotel!
We zaten in Renaissance, super de luxe! Janna werkt bij Renaissance in Aruba en die is ook al super luxe,
zij kon voor ons een leuk prijsje regelen om goedkoop in het hotel te zitten, super relax!
Ze hadden warm water, kingsize bedden en een bad! Nou we kregen allemaal een ontlading van het warme water en de bedden,
we leven echt in een krot hier als je dat vergelijkt. Hahah!
Daarna gaan stappen bij Bermuda, erg gezellig! Alleen maar Nederlands, Curacao is echt net Nederland alleen dan in het warm, ongelofelijk!
Aruba is veel meer gericht op America, klein Miami haha!
Zaterdagochtend hebben we de dolfijnen gereserveerd en daarna lekker gaan lunchen en een auto gehuurd! Als je iets in Curacao wilt zien moet je wel een auto huren!
Dan kun je lekker naar zo'n baaitjes enzo rijden, super de luxe mooi! 's Middags veel getoured en op veel plekken gestopt om foto's te maken.
Curacao is veel groter en veel meer groen, echte snelwegen en vele beter wegen!
Daarna weer heerlijk genoten van het bad haha! We waren binnen 3 uur klaar, iedereen moest in bad liggen haha!
Daarna lekker uit gaan eten bij Cabana en daarna naar Hardwell geweest. Die dj kwam vrijdag op Aruba, wij balen dat we die moesten missen,
hoorde we zaterdag dat die daar kwam. Heerlijk feestje, house muziek, midden op het strand, lekker jurkje aan, biertje, blote voetjes, echt een vakantie idee!
Alleen maar Nederlands daar, veel andere meisjes daar, denhaag, rotterdam enzo! Het was mooi om het verschil tussen Curacao en Aruba te zien, het is echt niet vergelijkbaar.
Daarna zijn er nog wat bij ons hotel in het casino gaan gokken om 5 uur 's nachts, haha!
Zondag ochtend met dolfijnen gezwommen, waaaaaaaaaaaaaaauw dat moet je echt gaan doen! super super super super super super gaaf!
Als jij die film ziet, lach je je kapot! Ik was zo geconcentreerd en bang haha! Ik kon niet met die flippers overweg en kwam niet vooruit. Zie je het al voor je?
Daarna nog getoured en toen gingen we weer naar huis in het doodsenge vliegtuig, echt bleeeeeeeeeeeeeeeeeh !
Toen waren we in Aruba en het voelde weer als een thuis komst. Het was een zwaar weekend met weinig slaap, maar wel een weekend om nooit meer te vergeten!

Voor de rest gaat alles goed, geniet hier nog 2 weken en dan is het voor mij afgelopen! Geld is op en ik vind het ook super om iedereen weer te zien. De tijd gaat zo snel, moet nog 7 dagen stage lopen en dan nog 5 dagen even genieten en partyen op het one happy island! Ik vlieg met 2 andere mensen van Perle terug, dus dat is ideaal!
Ben nu mijn stageverslag aan het afronden, toch wel spannend want ik wil het echt te goed doen haha! Het is lastig door het cultuursverschil, maar mijn deadline is vrijdag en moet dus nog even doorbikkelen deze week.
Morgenavond komt Wieneke aan, dus morgenavond meteen party!
Het weekend staat ook alweer vol met Palm Iland, partyboot en poolparty dus ik vermaak me nog prima!

Tot over 2,5 week!

Liefs, Maud

• 18 Januari 2012 - 12:19

Mia:

Ha Maud
    Weeeeeeeer een super weekend achter je lees ik .
    Je hebt er wel een mooi verhaal van gemaakt.!!!!!
    Mooie foto"'s met die dolfijnen.
    Zeg maar tegen mam dat ze je nog wat geld overmaakt( doet ze wel )
    Heel veel plezier met Wieneke doe ze maar de groetjes.

Jacqueline:

Woowie, Nica en Sanne zijn superjaloers! dat jij met die dolijnen hebt gezwommen.
    Nu zal het echte aftellen wel zijn begonnen... De laatste loodjes, je stageverslag en de laatste stagedagen.

• 18 Januari 2012 - 12:27

Jacqueline:

oh weh een beetje overdreven he
    het ging allemaal een beetje traag dus tig keer op reactie plaatsen gedrukt..............

• 18 Januari 2012 - 18:26

Moniek:

Haaaa die Maud!

Leuke foto's! Met dolfijnen zwemmen is echt leuk he?!!?!?! (heb ik ook een keer gedaan in cuba!)

Geniet nog van je laatste weekjes want voordat je het weet is het weer voorbij en tot snel!

Groetjes xxx Moniek en Max

• 20 Januari 2012 - 21:58

Bart En Judith:

waaauw maud. Wat een foto's!
    Super ervaring, hé, met dolfijnen zwemen en idd dat vergeet je nooit meer.
    Geniet nog van de dagen daar.
    Dikke kus uut Ploo

• 23 Januari 2012 - 07:57

Elke:

Snoes!! Wauwwww wat ben ik jaloers op jou! Curacao en dan ook nog met dolfijnen zwemmen! Super gaaaaf en dan ook die mooie foto;s met de dolfijn... Ik wil zeker dat filmpje binnenkort zien ;) Ooh maudie nu is het aftellen begonnen, wat is het snel gegaan zeg... En dan kom je terug en is het al bijna carnaval, jeeeeeeuj! Zoveel zin in.. We hebben n leuk nieuw kwartet en ook bij de jeugd is het lachen geblazen.. haha! Nu nog even afwachten op onze mooie outfits.. Lieffie, geniet er nog van met Wien, Dimph en Niki.. We contacten.. Bajbaaaaaaj Xxx